SLOW MOTION SCREAM / KRIK V UPOČASNJENEM GIBANJU

Slow-Motion-Scream-kolaz

Brez žebljev in podstavkov & Videospotting

Krik v upočasnjenem gibanju
Zgodnja video umetnost z Južnega konusa
(Southern Cone) 

Razstava video del iz Argentine, Čila in Urugvaja
med letoma 1981 in 2001.

Kuratorka: Angela López Ruiz
Uvodna predstavitev in predavanje: Francisco Tomsich

Odprtje: sreda, 11. oktober 2017, ob 19. uri
Projektna soba SCCA, Metelkova 6, Ljubljana
Razstava bo na ogled do 13. oktobra 2017,
od 10. do 16. ure.

*

No Nails, No Pedestals & Videospotting

Slow motion scream
Early video art from the Southern Cone
An exhibition of video art works from Argentina,
Chile and Uruguay between 1981 and 2001

Curator: Angela López Ruiz
Introduction: Francisco Tomsich

Opening: Wednesday, October 11, 2017, at 7pm
Project room SCCA, Metelkova 6, Ljubljana
Exhibition will be open till October 13, 10am – 4pm.

*

Umetniki: Fernando Álvarez CozziSybil Brintrup & Magali Meneses,Gloria Camiruaga, Juan DowneyRubén Guzmán, Narcisa Hirsch, Los Estómagos,  Clemente Padín, Javier Sobrino & Guillermo FaivovichCarlos Trilnick

Izbor video del predlaga genealogijo pomembnih video umetniških praks, ki so se pojavile v času globokih političnih, družbenih in kulturnih konfliktov.

Predstavitev del (v angleščini, pdf)

Kuratorsko besedilo (v angleščini, pdf):
Ángela López Ruiz: Encounters and networks in the constellation of video art in the Southern Cone (1981-2001)

Francisco Tomsich bo s kratkim predavanjem, v katerem se bo osredotočil na primerjalno analizo začetkov video umetnosti v dveh do zdaj ločenih kontekstih, slovenskem in urugvajskem, naredil uvod v razstavo in jo tudi na kratko predstavil.

Francisco Tomsich: One-direction gaps. Notes on the origins of video art in Uruguay and Slovenia (Fragment) (v angleščini, pdf)

*

Artists: Fernando Álvarez CozziSybil Brintrup & Magali Meneses,Gloria Camiruaga, Juan DowneyRubén Guzmán, Narcisa Hirsch, Los Estómagos,  Clemente Padín, Javier Sobrino & Guillermo FaivovichCarlos Trilnick

The selection proposes a genealogy of significant video art practices that emerged in times of deep political, social and cultural conflicts.

Presentation of works (pdf)

Curatorial text ( pdf):
Ángela López Ruiz: Encounters and networks in the constellation of video art in the Southern Cone (1981-2001)

The exhibition will be introduced by Francisco Tomsich, adding a remarkable focus on the comparative analysis of the beginnings of video art in two up until now detached contexts, Slovenian and Uruguayan.

Francisco Tomsich: One-direction gaps. Notes on the origins of video art in Uruguay and Slovenia (Fragment) (pdf)